Pristatymas

Gyvenančius užsienyje ir norinčius įsigyti Dr.Ohhira produktų, kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: m.perveneckiene@giantera.com.


Prekės Klientui išsiunčiamos nurodytu adresu, per kurjerį, kai gaunamas apmokėjimo už pateiktą užsakymą patvirtinimas!


  • Klientas, užsakydamas Prekes, gali pasirinkti Prekių pateikimo būdą bei įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą.
  • Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui per 2-5 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
  • Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
  • Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo. Kitaip laikoma, kad Klientas preke patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
  • Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
  • Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui išsiunčia PVM sąskaitą-faktūrą.
  • Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui Prekės nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
  • Užsakymai priimami kasdien, tačiau vykdomi tik darbo dienomis.

Prekes galime pristatyti Jums į namus ar į darbovietę.


Prekės pristatomos visoje Lietuvoje per 2-5 darbo dienas po užsakymo patvirtinimo. Jeigu nepavyksta iš tiekėjų prekių gauti laiku, jų pristatymo terminas gali būti ir ilgesnis. Esant tokiai situacijai, mes būtinai su Jumis susisieksime ir apie tai informuosime.


Prieš pristatant Prekes, kurjeris susisieks su Jumis ir suderins tikslų bei Jums patogų pristatymo laiką.


Prekės Lietuvoje pristatomos nemokamai (išskyrus Kuršių Neriją).


Priimdami Prekę iš kurjerio, patikrinkite pakuotę ar ji nėra pažeista. Jei pakuotė pažeista, gavėjas privalo tai atžymėti siuntos priėmimo - perdavimo dokumente (važtaraštyje). Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista. Jei įtariate, jog viduje esanti prekė gali būti sugadinta, prašome tokios prekės nepriimti ir susisiekti su mumis.